Nutno podotknout, že i přesto, jak je to stará hra, tak veškerý packetloss vzniká formou připojení. Přirovnám to asi takhle: Město 1 má dálnici mezi městem 2. Když pojedeš touhle cestou za ideálních podmínek bez havarek a zácp, tak máš ideální ping a 0 packetloss. To jsou největší poskytovatelé, kteří mají skvělou konektivitu. Jakmile pojedeš přes dědiny, kopce, pole atd. Tak nastane vyšší prodleva a vyšší packetloss. To jsou malí poskytovatelé internetu. Ti nemají moc dobrý možnosti, jak zabezpečit bezproblémovou konektivitu. Ber to jako 5 minutovou pauzu na záchod, pití atd.
Nutno podotknout, že i přesto, jak je to stará hra, tak veškerý packetloss vzniká formou připojení. Přirovnám to asi takhle: Město 1 má dálnici mezi městem 2. Když pojedeš touhle cestou za ideálních podmínek bez havarek a zácp, tak máš ideální ping a 0 packetloss. To jsou největší poskytovatelé, kteří mají skvělou konektivitu. Jakmile pojedeš přes dědiny, kopce, pole atd. Tak nastane vyšší prodleva a vyšší packetloss. To jsou malí poskytovatelé internetu. Ti nemají moc dobrý možnosti, jak zabezpečit bezproblémovou konektivitu. “ Jedná se i o poměrně starou hru, takže ta desynchronizace nastat může. Lepší, aby tě to jednou za čas vyhodilo, než aby zde hráči cheatovali. ” Ber to jako 5 minutovou pauzu na záchod, pití atd.
Prispevky od uzivatele Nahkriin byly odstraneny a byl mu udelen ban na webu za lzi a pomluvy. Nestojime tady o hloupe reci od hracu, ktery tomu hovno rozumi, ale mysli si, ze vi vsechno nejlepe.
Prispevky od uzivatele Nahkriin byly odstraneny a byl mu udelen ban na webu za lzi a pomluvy. Nestojime tady o hloupe reci od hracu, ktery tomu hovno rozumi, ale mysli si, ze vi vsechno nejlepe.
Nejčastěji lze najít cheatera s létáním na falloutu :) ale naštěstí do 20s AntiCheat odvede dobrou práci.
A doufám že ti hloupí hráči umí číst :) Tohle je dobré téma...
Nejčastěji lze najít cheatera s létáním na falloutu :) ale naštěstí do 20s AntiCheat odvede dobrou práci. A doufám že ti hloupí hráči umí číst :) Tohle je dobré téma...
Pomůžu, ochráním všechny, kterým je to potřeba. Pomůžu s vašimi problémy.
To ve vetsine pripadu nejsou cheateri, ale hraci, kteri kvuli lagum nebo desynchronizaci nevidi, ze ty plosiny spadly. Je to stejny pripad, jako napriklad obcas po vstupu do skladiste nebo kancelare se hracum nenactou objekty - SA-MP server ty objekty vytvori, ale k hraci se ten paket s tou informaci nedostane, takze se ty objekty nevytvori. Stejne je to v pripade smazani objektu.
“Nejčastěji lze najít cheatera s létáním na falloutu :) ale naštěstí do 20s AntiCheat odvede dobrou práci. A doufám že ti hloupí hráči umí číst :) Tohle je dobré téma...” To ve vetsine pripadu nejsou cheateri, ale hraci, kteri kvuli lagum nebo desynchronizaci nevidi, ze ty plosiny spadly. Je to stejny pripad, jako napriklad obcas po vstupu do skladiste nebo kancelare se hracum nenactou objekty - SA-MP server ty objekty vytvori, ale k hraci se ten paket s tou informaci nedostane, takze se ty objekty nevytvori. Stejne je to v pripade smazani objektu.
Dobré vědět děkuji.
:D no jo no něco za něco SAMP je fakt super věc ale není dokonalý
“To ve vetsine pripadu nejsou cheateri, ale hraci, kteri kvuli lagum nebo desynchronizaci nevidi, ze ty plosiny spadly. Je to stejny pripad, jako napriklad obcas po vstupu do skladiste nebo kancelare se hracum nenactou objekty - SA-MP server ty objekty vytvori, ale k hraci se ten paket s tou informaci nedostane, takze se ty objekty nevytvori. Stejne je to v pripade smazani objektu.” Dobré vědět děkuji. :D no jo no něco za něco SAMP je fakt super věc ale není dokonalý
Pomůžu, ochráním všechny, kterým je to potřeba. Pomůžu s vašimi problémy.
Wallhacky a jine kraviny tohohle typu jsou v tomhle lehce zakerne, kazdopadne i to by slo udelat nejakym preventivnim opatrenim nebo zpusobem. Relativni moznost je udelat script tak, ze hrac proste neuvidi dany objekt na danou vzdalenost, a pokud se nemylim, tak tohle je i jedna z metod, ktera se pouziva tady. Ovsem nektere typy techto cheatu jsou uz i tak propracovane, ze samotny script v tomhle nemusi stacit a je treba az postupne analyzovani dat AT, ktere muze delat specialni "vychytavky" proti hracum napr. pri ruznych akcich apod.
“Wallhack nemůže detekovat, jak niCe psal, kontrola probíhá na serveru, SAMP a-c v sobě implementovaný nemá, tudíž informace o tom, že wh máš server nedostane. A-C nemůže vidět, co ty vidíš, pracuje jen s daty, která dostane (informace o tom, že někdo má wh prostě klient sám od sebe nepošle, když v sobě nemá anticheat). Chtělo by to trochu lépe číst :D” Wallhacky a jine kraviny tohohle typu jsou v tomhle lehce zakerne, kazdopadne i to by slo udelat nejakym preventivnim opatrenim nebo zpusobem. Relativni moznost je udelat script tak, ze hrac proste neuvidi dany objekt na danou vzdalenost, a pokud se nemylim, tak tohle je i jedna z metod, ktera se pouziva tady. Ovsem nektere typy techto cheatu jsou uz i tak propracovane, ze samotny script v tomhle nemusi stacit a je treba az postupne analyzovani dat AT, ktere muze delat specialni "vychytavky" proti hracum napr. pri ruznych akcich apod.
“Wallhacky a jine kraviny tohohle typu jsou v tomhle lehce zakerne, kazdopadne i to by slo udelat nejakym preventivnim opatrenim nebo zpusobem. Relativni moznost je udelat script tak, ze hrac proste neuvidi dany objekt na danou vzdalenost, a pokud se nemylim, tak tohle je i jedna z metod, ktera se pouziva tady. Ovsem nektere typy techto cheatu jsou uz i tak propracovane, ze samotny script v tomhle nemusi stacit a je treba az postupne analyzovani dat AT, ktere muze delat specialni "vychytavky" proti hracum napr. pri ruznych akcich apod.” +1